Laboratoře nové generace
Odběrová pracoviště Odběrová pracoviště Naše laboratoře Naše laboratoře Kontakt Kontakt

Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

Dnešní spotřebitel nerozhazuje peníze, připlatí si ale rád za své zdraví a usnadnění života.

Spotřebitel v roce 2016 si ještě stále pamatuje finanční krizi. Navíc se v souvislosti s probíhajícími válečnými konflikty a migrační vlnou necítí tak bezpečně jako dřív. I proto utrácí s rozumem a více se zajímá o své tělesné a duševní zdraví, uvádí ve své studii Euromonitor.

Lidé dnes žijí ve stresu – téměř polovina z nich (42 %) se cítí pod neustálým tlakem a 66 % hledá způsoby, jak si život co nejvíce zjednodušit. I to může být důvod, proč v top pěti nejprodávanějších knihách Amazonu loňského roku figurují tři tituly, které se nějakým způsobem pojí s duševní pohodou. Zájem roste ale obecně o vše, co zdraví napomáhá – aplikace, dovolené či jógu.

Zdraví je také oblast, do které současný spotřebitel neváhá investovat. Průměrná útrata celosvětově sice poroste o 4,4 %, spotřebitelé však s utrácením zůstávají obecně opatrní. I proto musí firmy hledat inovativní strategie, jak své zákazníky přesvědčit. Společnost Unilever například na rozvinutých trzích více podporuje své prémiové malé značky, jako je hořčice Maille, čaj T2 nebo zmrzlina Talenti.

Snaha usnadnit si život

Kromě investic do vlastního zdraví se snaží spotřebitelé usnadnit si život – hledají možnosti, jak neztrácet čas, což slibuje například rozvíjející se S-commerce, neboli obchod přes sociální sítě, a mobilní platby. Jen za loňský rok byly na 46 trzích světa provedeny transakce přes mobilní platformy v hodnotě 670 miliard dolarů, do pěti let se předpokládá, že jejich hodnota dosáhne dvou bilionů dolarů. Pro úspěch mobilních plateb je zásadní zabezpečení plateb a atraktivní nabídka mobilních peněženek, která může využívat potenciálu lokalizace a personalizace osobního telefonu.

Další krok k usnadnění života představuje chytrá domácnost, která na trhu už několik let je, nicméně větší zájem u spotřebitelů zatím nevyvolala. Podle Euromonitoru jsou lidé aktuální nabídkou chytrých spotřebičů spíše zmateni a nedostatečně edukováni.

Díky smartphonům se však mohou chytré ledničky, trouby či klimatizace celkem snadno implementovat do již existujícího internetového prostředí, ve kterém se spotřebitelé už umí pohybovat. Většímu rozvoji tohoto segmentu také nahrává fakt, že do něj začali investovat velcí hráči – LG, Samsung a v neposlední řadě i Google. Přesvědčovací sílu získají u spotřebitelů také ekologickým rozměrem a schopností šetřit energii.

Millenials udávají tón

Důležitou roli představuje ve skladbě dnešních spotřebitelů generace Millenials, lidí narozených v rozmezí 80. a 90. let, kteří v mnohém udávají trend. Více než polovina z nich věří, že výběrem značky se mohou podílet na změně a koupí produktu či služby si dotváří svůj společenský status. Nad volbou značky tedy nemálo přemýšlí.

Na kolik spotřebitelé věří, že svou volnou a aktivitou mohou změnit svět

Pro Millenials sehrávají v rozhodování důležitou roli spotřebitelské recenze, televize a sociální sítě. I proto by značky měly více pracovat s potenciálem doporučování – usnadnit možnost doporučování na sociálních sítích různým zájmovým skupinám, či poskytovat za doporučení kamarádům slevy.

Zdroj článku: mediaguru.cz

Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

< zpět na přehled

Aktuálně

Zobrazit vše...
Společnost NEXTCLINICS pokračuje v dynamickém vývoji

Společnost NEXTCLINICS pokračuje v dynamickém vývoji

Společnost NEXTCLINICS, poskytovatel prémiové zdravotní péče a leader v oblasti chytrého zdraví (smart health), se stále dynamicky vyvíjí. V posledních třech měsících se odehrály opět zásadní změny, které podporují budování stabilní značky poskytující kompletní zdravotní péči se službami s vysokou přidanou hodnotou a interaktivní komunikací mezi pacientem a lékařským zařízením. 

7/6/18
Více...
Oznámení o fúzi sloučením společností

Oznámení o fúzi sloučením společností

Vážení obchodní partneři,

dovolujeme si Vás tímto informovat o změnách, ke kterým došlo v souvislosti s fúzí sloučením zanikajících společnosti NL - LAB Vltava s.r.o. a BioLab spol. s r.o.

1/6/18
Více...
 Oznámení o změně názvu obchodní společnosti

Oznámení o změně názvu obchodní společnosti

Vážení obchodní partneři,

tímto si Vás dovolujeme informovat, že s účinností od 01. 06. 2018 došlo ke změně obchodního názvu naší společnosti. 

1/6/18
Více...
Nové jméno společnosti

Nové jméno společnosti

V rámci pokračujícího dynamického rozvoje holdingu dochází k další významné změně. Dceřiná společnost NL-Holdingu, zastřešující v České republice tři základní pilíře své činnosti, mezi něž řadíme i pilíř Next Lab (dále pak Next Clinic a Next Life) se přejmenovává z NL-Holding a.s. na NEXTCLINICS Czech a.s., více se dozvíte zde.

4/4/18
Více...
Ke dni 30.11.2017 došlo k přesunutí laboratoře alergologie a klinické imunologie NL – LAB IMUNO ALERGO s.r.o. Příbram do Prahy

Ke dni 30.11.2017 došlo k přesunutí laboratoře alergologie a klinické imunologie NL – LAB IMUNO ALERGO s.r.o. Příbram do Prahy

1/12/17
Více...
PEPTEST™ - První neivazivní test na refluxní chorobu

PEPTEST™ - První neivazivní test na refluxní chorobu

8/3/17
Více...
Přerušení poskytování laboratorních služeb Laboratoře molekulární diagnostiky Kralupy nad Vltavou

Přerušení poskytování laboratorních služeb Laboratoře molekulární diagnostiky Kralupy nad Vltavou

12/12/16
Více...
Odběrové místo Praha - Poliklinika Palmovka v pátek 18. listopadu 2016 uzavřeno.

Odběrové místo Praha - Poliklinika Palmovka v pátek 18. listopadu 2016 uzavřeno.

16/11/16
Více...
Dne 31.10.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v příbramské laboratoři IMUNO-ALERGO s.r.o.

Dne 31.10.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v příbramské laboratoři IMUNO-ALERGO s.r.o.

1/11/16
Více...
Nové odběrové místo v Českých Budějovicích

Nové odběrové místo v Českých Budějovicích

Rádi bychom vás informovali o otevření nového odběrového místa v Českých Budějovicích. Dne 8. 7. 2016 jsme pro vás otevřeli odběrové místo na ulici Milady Horákové 1437, 370 05 České Budějovice.

15/7/16
Více...
Dne 8.7.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v klatovské laboratoři BioLab spol. s r.o.

Dne 8.7.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v klatovské laboratoři BioLab spol. s r.o.

11/7/16
Více...
Nový přístroj v naší laboratoři

Nový přístroj v naší laboratoři

31/5/16
Více...
Češi si nehlídají cholesterol. Často ani nevědí, jakou mají hladinu

Češi si nehlídají cholesterol. Často ani nevědí, jakou mají hladinu

30/3/16
Více...
Nová zdravotnická platforma CareKit má za cíl zefektivnit léčbu

Nová zdravotnická platforma CareKit má za cíl zefektivnit léčbu

22/3/16
Více...
Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

10/3/16
Více...

O společnosti

Společnost NEXTCLINICS Czech a.s. provozuje laboratoře pod značkou NEXTLAB. Tyto laboratoře poskytují rychlou a přesnou laboratorní diagnostiku biologického materiálu humánního původu pro soukromé praktické lékaře, ambulantní specialisty, nemocnice a pacienty samoplátce, kteří požadují nadstandardní laboratorní služby.

NEXTLAB navazuje na dvacetileté zkušenosti získané ve vlastních laboratořích a odběrových pracovištích. Pro široké spektrum laboratorních vyšetření využíváme moderní diagnostické metody, přístroje a technologie. Vyšetření, která neprovádíme v našich laboratořích, odesíláme v souladu s preanalytickým postupem do smluvních laboratoří. Laboratoře NEXTLAB splňují podmínky Auditu II NASKL a ČIA a smluvně spolupracují se všemi hlavními zdravotními pojišťovnami. Pracovníci laboratoří NEXTLAB také flexibilně zajišťují další služby související s laboratorní diagnostikou.

koláž
Tento web využívá soubory cookies k poskytování služeb, shromažďování dat o návštěvnosti a personalizaci reklam. S používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací