New Generation Laboratories
Blood Taking Points Blood Taking Points OUR LABORATORIES OUR LABORATORIES Contact Contact

Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

Dnešní spotřebitel nerozhazuje peníze, připlatí si ale rád za své zdraví a usnadnění života.

Spotřebitel v roce 2016 si ještě stále pamatuje finanční krizi. Navíc se v souvislosti s probíhajícími válečnými konflikty a migrační vlnou necítí tak bezpečně jako dřív. I proto utrácí s rozumem a více se zajímá o své tělesné a duševní zdraví, uvádí ve své studii Euromonitor.

Lidé dnes žijí ve stresu – téměř polovina z nich (42 %) se cítí pod neustálým tlakem a 66 % hledá způsoby, jak si život co nejvíce zjednodušit. I to může být důvod, proč v top pěti nejprodávanějších knihách Amazonu loňského roku figurují tři tituly, které se nějakým způsobem pojí s duševní pohodou. Zájem roste ale obecně o vše, co zdraví napomáhá – aplikace, dovolené či jógu.

Zdraví je také oblast, do které současný spotřebitel neváhá investovat. Průměrná útrata celosvětově sice poroste o 4,4 %, spotřebitelé však s utrácením zůstávají obecně opatrní. I proto musí firmy hledat inovativní strategie, jak své zákazníky přesvědčit. Společnost Unilever například na rozvinutých trzích více podporuje své prémiové malé značky, jako je hořčice Maille, čaj T2 nebo zmrzlina Talenti.

Snaha usnadnit si život

Kromě investic do vlastního zdraví se snaží spotřebitelé usnadnit si život – hledají možnosti, jak neztrácet čas, což slibuje například rozvíjející se S-commerce, neboli obchod přes sociální sítě, a mobilní platby. Jen za loňský rok byly na 46 trzích světa provedeny transakce přes mobilní platformy v hodnotě 670 miliard dolarů, do pěti let se předpokládá, že jejich hodnota dosáhne dvou bilionů dolarů. Pro úspěch mobilních plateb je zásadní zabezpečení plateb a atraktivní nabídka mobilních peněženek, která může využívat potenciálu lokalizace a personalizace osobního telefonu.

Další krok k usnadnění života představuje chytrá domácnost, která na trhu už několik let je, nicméně větší zájem u spotřebitelů zatím nevyvolala. Podle Euromonitoru jsou lidé aktuální nabídkou chytrých spotřebičů spíše zmateni a nedostatečně edukováni.

Díky smartphonům se však mohou chytré ledničky, trouby či klimatizace celkem snadno implementovat do již existujícího internetového prostředí, ve kterém se spotřebitelé už umí pohybovat. Většímu rozvoji tohoto segmentu také nahrává fakt, že do něj začali investovat velcí hráči – LG, Samsung a v neposlední řadě i Google. Přesvědčovací sílu získají u spotřebitelů také ekologickým rozměrem a schopností šetřit energii.

Millenials udávají tón

Důležitou roli představuje ve skladbě dnešních spotřebitelů generace Millenials, lidí narozených v rozmezí 80. a 90. let, kteří v mnohém udávají trend. Více než polovina z nich věří, že výběrem značky se mohou podílet na změně a koupí produktu či služby si dotváří svůj společenský status. Nad volbou značky tedy nemálo přemýšlí.

Na kolik spotřebitelé věří, že svou volnou a aktivitou mohou změnit svět

Pro Millenials sehrávají v rozhodování důležitou roli spotřebitelské recenze, televize a sociální sítě. I proto by značky měly více pracovat s potenciálem doporučování – usnadnit možnost doporučování na sociálních sítích různým zájmovým skupinám, či poskytovat za doporučení kamarádům slevy.

Zdroj článku: mediaguru.cz

Spotřebitel 2016: Čím dál víc investuje do svého zdraví

< back to overview

Currently

View all...
Oběrové pracoviště COVID-19 - Genetika Plzeň

Oběrové pracoviště COVID-19 - Genetika Plzeň

5/5/20
More...
Odběrové pracoviště - hraniční přechod Dolní Dvořiště

Odběrové pracoviště - hraniční přechod Dolní Dvořiště

29/4/20
More...
Notification for patients - COVID-19

Notification for patients - COVID-19

In the context of the testing of and the search for people infected with one of types of coronaviruses, we notify our patients that the clinic is operating without restrictions, none of our personnel are showing symptoms of respiratory disease and none of them have travelled to areas with identified increased occurrence of this virus.
Using this questionnaire, we actively search for potentially infected individuals amongst our patients.

13/3/20
More...
NEXTCLINICS Continues to Dynamically Grow

NEXTCLINICS Continues to Dynamically Grow

NEXTCLINICS, a provider of premium health care services and a leader in smart health, has over the last three months enjoyed dynamic growth and evolution. The company has gone through significant changes, all leading to building a stable brand that represents quality health care with high value-added services including interactive communication between the patient and the health care facility. 

7/6/18
More...
New company name

New company name

Continuing dynamic development of NL-Holding brings another important change. The Czech subsidiary of NL-Holding, comprising of the three constituent parts, which including Next Lab (and then Next Clinic and Next Life), was renamed. The name of NL-Holding a.s. was replaced by NEXTCLINICS Czech a.s., more info here.

4/4/18
More...
Ke dni 30.11.2017 došlo k přesunutí laboratoře alergologie a klinické imunologie NL – LAB IMUNO ALERGO s.r.o. Příbram do Prahy

Ke dni 30.11.2017 došlo k přesunutí laboratoře alergologie a klinické imunologie NL – LAB IMUNO ALERGO s.r.o. Příbram do Prahy

1/12/17
More...
PEPTEST™ - first non-invasive reflux disease test

PEPTEST™ - first non-invasive reflux disease test

8/3/17
More...
From 31th December 2016 to 31th December 2017 is providing laboratory services in Genetics Lab Kralupy nad Vltavou stopped

From 31th December 2016 to 31th December 2017 is providing laboratory services in Genetics Lab Kralupy nad Vltavou stopped

12/12/16
More...
Odběrové místo Praha - Poliklinika Palmovka v pátek 18. listopadu 2016 uzavřeno.

Odběrové místo Praha - Poliklinika Palmovka v pátek 18. listopadu 2016 uzavřeno.

16/11/16
More...
Dne 31.10.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v příbramské laboratoři IMUNO-ALERGO s.r.o.

Dne 31.10.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v příbramské laboratoři IMUNO-ALERGO s.r.o.

1/11/16
More...
Nové odběrové místo v Českých Budějovicích

Nové odběrové místo v Českých Budějovicích

Rádi bychom vás informovali o otevření nového odběrového místa v Českých Budějovicích. Dne 8. 7. 2016 jsme pro vás otevřeli odběrové místo na ulici Milady Horákové 1437, 370 05 České Budějovice.

15/7/16
More...
Dne 8.7.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v klatovské laboratoři BioLab spol. s r.o.

Dne 8.7.2016 došlo k převodu 100% majetkové účasti v klatovské laboratoři BioLab spol. s r.o.

11/7/16
More...
Nový přístroj v naší laboratoři

Nový přístroj v naší laboratoři

31/5/16
More...
Češi si nehlídají cholesterol. Často ani nevědí, jakou mají hladinu

Češi si nehlídají cholesterol. Často ani nevědí, jakou mají hladinu

30/3/16
More...
Nová zdravotnická platforma CareKit má za cíl zefektivnit léčbu

Nová zdravotnická platforma CareKit má za cíl zefektivnit léčbu

22/3/16
More...

About company

NEXTLAB provides fast and accurate laboratory diagnostics on biological material for private GPs, outpatient specialists, hospitals, patients without a health insurance policy, and those who request laboratory services beyond standard testing. 

NEXTLAB builds upon 20 years of experience with its own labs and sample collection centres, offering a wide range of lab tests based on the latest diagnostic methods, devices and technologies. Tests that are not carried out in our labs are forwarded to partner labs in compliance with a strict pre-analytical procedure. NEXTLAB labs meet the criteria of Audit II NASKL and ČIA. NEXTLAB has contracts with all major health insurance companies and is flexible enough to provide additional services related to lab diagnostics.

koláž
This site uses cookies to provide services, collect traffic data, and personalize ads. You agree by using this site
More info